Sjukdom?

Det här är mitt första riktiga inlägg på bloggen.
 
Jag tänkte att jag skulle berätta mer om mig och lite om min sjukdom, så ni kan hänga med.
Min sjukdom heter Klippel Trénaunay Weber Syndrom men förkortas KTS eller KTWS (kanske lättare att komma ihåg). Lite kort information om sjukdomen är att det är en medfödd blod- och lymfkärls missbildning. Vilket gör att det både är större än normalt (hela tiden, hela livet.) och har lättare att dra till sig sår, vilket leder till att jag lätt får infektioner. Om man tycker sjukdomar är intressant så finns det en del information om sjukdomen på nätet.

Jag tar väldigt gärna emot frågor ifall någon har några. Tänkte faktiskt att det räcker som första inlägg då det är en hel del att få in.
Ha det bra,
Vi ses.
Christopher
KTS - KTWS - Klippel - Syndrom - Trénaunay - Weber