En kväll med pappa

Pappa och jag blev utslängda från vårat hem då mamma skulle ha en tjejmiddag med kompisar, syster etc. (vilket blev inställt, förutom systerdelen då) Så då hade jag och pappa planerat att gå och se en film.
Det blev filmatiseringen av Tom Clancy´s bok, "Jack Ryan: Shadow Recruit", helt okej film. Skulle säga att det är en blandning av Die Hard och Mission Impossible filmerna. (kan inte säga så mycket mer än så för er som inte sett den.)
Vi planerade även att ta något att äta, O´learys var det vi tänkte på men tiden blev knapp och slutade med Mc Donald´s. Inte den roligaste maten men man blir mätt åtminstone.

Tycker verkligen om dessa dagar då jag gör något med min föräldrar, man får aldrig för mycket tid med de personer man älskar.

Tack för idag pappa!
 
(jag vet att detta är lite off topic från vad jag normalt skriver här, men jag tycker om lite variation.)

Sköt om er.

Christopher
Bio - Jack Ryan - Pappa - Shadow Recruit
Martin

Tack själv!
Det är alltid roligt att umgås...
och vara med sins kära

elin

Variation är bara kul! Skulle dock vara ÄNNU ROLIGARE med lite bilder hihihihi :D

Svar: Haha, jag förstår. Tänker hela tiden att jag ska ta och lägga till bilder, vet dock inte vad för bilder. Känner att de ska ju ha något med ämnet att göra liksom. :)
Christopher Johansson