Bara att vänta på resultat.

Idag har jag varit på sjukhusbesöket som jag skrev om igår.
Måste ju säga att bara hitta till själv mottagningen är ett uppdrag som heter duga och då är jag ändå van vid Karolinska sjukhuset. Till mitt försvar är jag mest på samma områden så kanske inte så konstigt att jag inte hittade lika lätt som jag trodde.

Väl på sjukhuset var det bara att vänta på att få träffa läkaren. Går sedan vidare in för att göra någon slags röntgen och ta lite tester för att kolla vart man kan lägga in min nya port-a-cath. (för er som läser min blogg för första gången har jag förklarat vad en port-a-cath är lite längre ner på bloggen.) Nu återstår bara att vänta på resultat, spännande, spännande.

 
KS - Karolinska - Port-a-cath
elin

Hoppas att allt går som det ska! Lycka till med allt! :)