Typiskt mig.

Hej igen,
 
Tänkte att jag skulle ge er lite mer insikt om vem den där Christopher är.
 
- Jag gillar program som Dr. Phil, So you think you can dance, The Mentalist, Criminal Minds och House m. fl.
- Tycker väldigt mycket om mänskligt beteende, det är en av anledningarna till att jag utbildar mig att bli psykoterapeut.
- Jag skämtar väldigt ofta, både om mig själv och andra - även fast jag inte känner de jag skämtar med.
- Oftast väldigt glad och positiv.
- En tänkare som vill förändra världen och ifrågasätter det mesta (även mina egna åsikter och tankar).
- Dagdrömmer ofta, slutar oftast med att jag är någon slags hjälte (surprise, surprise!!)
- Jag är en kille med väldigt mycket känslor och som visar dem. (kan sluta med att jag sitter på en biograf och gråter för att filmen är sorglig/romantisk etc.) Mina kompisar kan intyga det om ni inte skulle tro mig.

Det är väl lite om mig, som inte har med min sjukdom att göra. Jag vill bara förtydliga att enligt mig så är det jag skrivit en hyfsat rättvis bild av vem jag är, ganska ofta att min sjukdom blir vad folk definerar mig med.

Vill ni veta något? tveka inte att skriva.
 
Vi hörs!

Christopher
Dagdrömmar - Dr. Phil - The Mentalist - psykoterapeut
elin

Bra beskrivet, det stämmer! Iallafall den Koffe jag känner, hihi :) Fler såna här saker, sånt är skojsigt att läsa om ju! :D